هدایای تبلیغاتی|مرکز تخصصی چاپ سررسید

وارد کننده و تولید کننده مستقیم هدایای تبلیغاتی

هــدایای تبلیغـــاتی

هدایای تبلیغاتی منجی

عرضه کننده انواع محصولات و هدیه های تبلیغاتی با در اختیار داشتن تنوع گسترده ای از هدایای تبلیغاتی و با در اختیار داشتن کارگاه چاپ و لیزر جهت مارکینگ محصولات شما قادر به ارائه خدمات مورد نیاز شرکت ها و سازمان های می باشد. وب سایت منجی زیر مجموعه کانون تبلیغات منجی می باشد که در زمینه های مختلف تبلیغاتی خدمات خود را به سازمان ها و شرکت ها ارائه می نماید.

انواع سرکلیدی تبلیغاتی
چاپ انواع خودکار ساده و پایه دار
چاپ انواع ساعت و ست رومیزی
چاچ انواع ساعت دیواری
چاپ انواع هدایای تبلیغاتی پزشکی
چاچ انواع پاوربانک و اسپیکر
چاپ انواع لیوان،فلاسک و ماگ
چاچ بج سینه
چاپ کیف اداری

هدایای تبلیغاتی منجی:

هدایای تبلیغاتی | طراحی و اجرای پکیج های تبلیغاتی اختصاصی | تامین هدایای تبلیغاتی برای سمینار ها ، همایش ها ، کنفرانس ها و  مهمان های ویژه | دارای بانک هدایای تبلیغاتی کامل با معتبرترین برند ها هدایای تبلیغاتی که مجموعه منجی ارائه می دهد شامل:  انواع خودکارهای تبلیغاتی، ست های مدیریتی تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی، انواع قلم های تبلیغاتی مارک دار (خودکار – روان نویس – اتود – خودنویس)، ساعت تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، کیف تبلیغاتی، جلد مدارک، فلش تبلیغاتی، زیر لیوانی تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین، کتب نفیس تبلیغاتی، انواع محصولات چرمی تبلیغاتی با بهترین کیفیت ،ابزار تبلیغاتی، انواع ساک های تبلیغاتی و… هدایای تبلیغاتی مختلف و خاص می باشد.

تعریف هدایای تبلیغاتی و کاربرد های آن:

هدایای تبلیغاتی در واقع یک روش نوین تبلیغاتی  برای تشکر و قدر دانی از انتخاب و اعتماد مشتریان به شما می باشد. هدایای تبلیغاتی را می توان یادگاری های کاربردی در نظر گرفت که نام ، نشان و آرم تجاری شما وهمچنین محصولات و خدمات شما را به گونه ای موثر در ذهن مشتریان حک می کند و یا به عبارتی دیگر  هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل جلب توجه می باشد که میتواند اثر زیادی در به خاطر سپردن محصولات و خدمات شما داشته باشد. حال به این نکته هم باید توجه کرد که انتخاب صحیح نوع هدایای تبلیغاتی و به کارگیری خلاقانه در انتخاب یا طراحی هدایا و مرتبط بودن آن با محصولات و خدمات شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا بسیاری از مشتریان از هدایای تبلیغاتی خود استفاده می کنند ارائه هدایایی خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغات کننده در مشتری می شود.
مشتریان اکثرا آگهی های چاپی و الکترونیکی را نگه نمیدارند یا ازخاطر میبرند ولی با ارائه یک هدیه تبلیغاتی حتی کوچک (که می تواند یک خودکار تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی و … باشد) که اطلاعات تماس شما روی آن درج شده میتوانید ارتباطی نزدیک و مستقیم و ماندگارتر با مخاطب خود برقرار نمایید..

طبق پژوهش های مستمری که در زمینه هدایای تبلیغاتی انجام شده است در روابط هدیه دهندگان و هدیه گیرندگان ، یافته ها حاکی از این است که شرکت هایی که به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی می دهند در مقایسه با شرکت هایی که هدیه نمی دهند دوبرابر شانس تماس گرفتن از طرف هدایا گیرندگان را دارند.

پیام مدیریت هدایای تبلیغاتی منجی

با توجه به روش های جدید تبلیغاتی که دنیای امروز را تبدیل به دهکده جهانی کرده، همچنان یک هدیه تبلیغاتی مناسب و یا حتی هدایای تبلیغاتی ارزان میتوانند تاثیر به مراتب بیشتری در ذهن مخاطبین و مشتریان شما داشته باشند. از این رو بر این شدیم مجموعه ای هر چه کاملتر از هدایای تبلیغاتی جدید و هدایای تبلیغاتی خاص و یا هدایای تبلیغاتی مدیریتی را گرد هم آورده و برای هرچه بیشتر دیده شدن شما بوسیله یک هدیه تبلیغاتی مناسب یاریتان کنیم. هدایای تبلیغاتی منجی تامین کننده انواع هدایای تبلیغاتی برای اشخاص خاص،شرکت ها،ادارات،ارگان ها و سازمان ها می باشد .

.

نوشته های مرتبط

×

سلام

اگر سوالی دارید از ما بپرسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟