تولید پلاک فلزی

تولید و پخش زیر پلاکی تبلیغاتی در کل کشور|تحویل فوری|بدون واسطه|بهترین کیفیت|
پلاک|چاپ در اصفهان|نقش جهان

تولید پلاک فلزی در اصفهان

تولید انواع پلاک با جنس آلومینیوم ،استیل، پی وی سی،برنجی در این مجموعه انجام می شود. مزیت این پلاک ها نسبت به دیگر نمونه های موجود دوام بالای آن در مقابل شستشوی و آفتاب می باشد. از انجایی که در این محصول از مرکب و حکاکی بهره میگیریم و تبلیغ شما را بر روی قاب حکاکی یا چاپ میکنیم همین عامل دوام و زیبایی چشم گیری به تبلیغات شما میدهد.
جهت سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید یا از روش های سفارش آنلاین ما استفاده کنید و در اولین فرصت سفارش خود را ثبت کنید.

دسترسی سریع پلاک
انواع پلاک

پلاک آلومینیوم

چاپ پلاک آلومینیوم یکی از پرمصرف ترین پلاک های موجود در بازار هست.امکان چاپ کاملا رنگی و همچنین تولید در تعداد کم وسایز دلخواه امکان پذیر می باشد.ضخامت فلز استفاده شده از ۰.۳ دهم میلی متر تا ۱ میلی متر می باشد.پلاک آلومینیوم در برابر شرایط جوی ماندگاری بالایی دارد.

پلاک آلومینیوم برجسته

این پلاک به صورت کوره ای چاپ می شود و معمولا با آلومینیوم ۳دهم تولید میشود. امکان تولید در هر سایزی ممکن می باشد. در صورت تولید پلاک با ضخامت بالاتر قیمت افزایش پیدا خواهد کرد(در صورتی که تعداد بالا باشد).
حداقل تعداد سفارش ۱۰۰۰ عدد می باشد اما اگر ابعاد بزرگ باشد مثلا در حدود سایز ۵۰*۶۰ ، ۵۰*۴۰ ، ۵۰*۳۰ و… سانتی متر امکان تولید در تعداد کمتر هم وجود دارد.
قیمت چاپ تک رنگ با دورنگ فرق دارد.قیمت پلاک ساده با برجسته تفاوت دارد.

پلاک مولتی استایل

پلاک مولتی استایل یا پلکسی ( طرح فلز ) در رنگ بندی های طلایی و نقره ای (براق و خشدار) تولید می شود.حکاکی این پلاک ها توسط دستگاه لیزر انجام میشود که امکان چاپ رنگی وجود ندارد و طرح نهایی به صورت مشکی طلایی یا مشکی نقره ای می باشد

اینگونه پلاک ها محدودیتی از نظر برش و شکل خاص و یا ابعاد ندارد مقاومت کمتری نسبت به فلز دارد. از ویژگی های مهم این پلاک میتونا به قیمت مناسب و آماده شدن سریع آن اشاره کرد.

پلاک استیل

استیل یکی از معروف ترین نوع فلز در پلاک سازی است. پلاک های استیل را میتوان با روکش و آبکاری های مختلفی (مثل طلایی ، نقره ای، مسی) سفارش داد.
استفاده از پلاک جنس استیل بهترین انتخاب است چرا که دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی است. در پلاک های استیل از ضخامت ۰.۵ دهم میلی متر تا ۱ میلی متر قابل اجرا می باشد. عدم محدودیت در سایز ، شکل برش و تعداد، آن را به یکی از پرمصرف ترین پلاک ها تبدیل کرده است.امکان چاپ چند رنگ هم در این پلاک ها وجود دارد.

پروژه|پروژه های برتر|نمونه کار|

نوشته های مرتبط

×

سلام

اگر سوالی دارید از ما بپرسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟